اختلال سیستمی، بازی فورتنایت را از کار انداخت

توئیتر رسمی بازی فورتنایت نسبت به اختلالات این بازی اطلاع رسانی کرد و گفت در حال حاضر کاربران می توانند آفلاین بازی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از cnn، بازیکنان فورتنایت ساعت‌ها است قادر به ورود به بازی بتل رویال نیستند. براساس اعلام رسمی توئیتر Fortnite، این شرکت در حال بررسی مسائل مربوط به ورود به سیستم و موارد دیگر است. در این توئیت آمده که "سرور‌های بازی در حال حاضر آفلاین هستند، ما در حال بررسی راه حلی برای مشکلات هستیم."

اپیک گیمز، سازنده بازی Fortnite، نیز با مشکلاتی مواجه است. در توئیتی که روز چهارشنبه توسط حساب فروشگاه Epic Games منتشر شد، به کاربران گفته شد که Epic در حال بررسی مشکلات مربوط به دانلود، نصب و راه‌ اندازی بازی‌ها است. در سال ۲۰۲۰، فورتنایت از اپ استور اپل حذف شد، زیرا به کاربران امکان می‌داد ارز درون بازی را مستقیماً از اپیک خریداری کنند. این موضوع کارمزد‌های اپل را دور زد و خط مشی این شرکت را در مورد خرید‌های درون برنامه‌ای زیر پا گذاشت. اپیک گیمز از اپل شکایت کرد و در یک پرونده قضایی پر حاشیه با یکدیگر اختلاف پیدا کردند.

فورتنایت

قاضی ایوان گونزالس راجرز که ریاست این پرونده را برعهده داشت، در ماه سپتامبر در مورد اکثر ادعا‌های شکایت از اپل حمایت کرد، اگرچه او در یک مورد با Epic موافق بود. به طور معمول، اپل نمی‌تواند توسعه دهندگان برنامه را از اطلاع رسانی گزینه‌های پرداخت خارج از اپ استور به کاربران منع کند. Epic پس از اعلام این تصمیم درخواست تجدید نظر کرد، ولی Fortnite هنوز به اپ استور بازنگشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار