درآمد ۹ میلیارد دلاری اپیک گیمز از بازی فورتنایت

در دادگاه شرکت اپل با فروشگاه اپیک گیمز مشخص شد که این فروشگاه ۹ میلیارد دلار از فورتنایت درآمد کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، اخباری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است خبر از افزایش چشمگیر محبوبیت عنوان فورتنایت از سال  می‌دهند و طبق این اخبار ظاهرا فورتنایت در سال اول عرضه تاکنون بیش از 5 میلیارد دلار برای اپیک گیمز کسب درآمد داشته است. این اطلاعات در دادگاه روز گذشته فروشگاه اپیک گیمز با شرکت اپل در فضای مجازی منتشر شد و شرکت اپل با نمایش یک سری مدارک نشان داد که اپیک گیمز توانسته است در سال‌های 2018 و 2019 بیش از 9 میلیارد درآمد داشته باشد.

درآمد اپیک گیمز از فورتنایت

 در اسناد منتشر شده به صورت رسمی اعلام نشده بود که چه میزان از این درآمد به بازی فورتنایت تعلق دارد اما بر اساس اسناد موجود بیش از 5.5 میلیارد دلار سود در این دوره دو ساله از بازی فورتنایت برای اپیک گیمز به دست آمده است. از طرفی تیم  اپیک گیمز در سند ارائه شده در دادگاه اعلام کرد که برای سال 2020 حدود 3.6 میلیارد دلار درآمد برای شرکت اپیک گیمز بدست آمده است، این در حالی است که شرکت اپل اعلام کرده بود درآمد این فروشگاه بسیار بیشتر و چیزی در حدود 5.1 میلیارد دلار بوده است.

اپیک گیمز

بر اساس داده‌های موجود بالاترین درآمد شرکت اپیک گیمز از بازی Fortnite بوده و عناوینی مانند Rocket League صرفا 108 میلیون دلار برای اپیک گیمز درآمدزایی کرده‌اند. تمامی این اطلاعات به دنبال دادگاه دو شرکت اپل و اپیک گیمز در فضای مجازی منتشر شد که علت آن حذف شدن فروشگاه اپیک گیمز از اپ استور به دلیل عدم رعایت قوانین مالی اپل اعلام شده بود؛ با این حال هنوز شرکت اپل و فروشگاه اپیک گیمز درباره درگیری خود به توافق نرسیده‌اند و باید تا زمان دادگاه بعدی این دو شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.