فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، برنامه‌های دهه بصیرت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: ۸۰ برنامه از ۹ تا ۱۹ دی ماه به مناسبت دهه بصیرت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

سردار رفیعی آتانی افزود: مراسم تشییع پنج شهید شاخص، مراسمی با حضور مسوولان کشوری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مراسمی دیگر با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه و سرداران بزرگوار استان از جمله سردار عراقی، آبنوش و صابری در دانشگاه فرهنگیان و برگزاری نمایشگاه‌ها از جمله برنامه‌های مهم این دهه است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دهه بصیرت، افزود:این دهه در قزوین دو روز زودتر شروع شد، چون هفتم دی ماه در قزوین از ظرافت خاصی برخوردار است و مردم به استقبال انقلاب رفتند و برای پیروزی آن تلاش کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: همه پایگاه‌ها و نواحی سپاه استان برای اجرای این برنامه‌ها پای کار آمده اند و تمامی ظرفیت‌ها در این زمینه به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار