صادقی‌فر از منفی بودن تمامی تست‌های اُمیکرون در مرز مهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جمیل صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: طی ۲ هفته گذشته هفت هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شدند که ۸۵۰ نفر غیر ایرانی بودند و کارت واکسن و علائم آن‌ها بررسی شده است.

او افزود: ۲۳ مورد به دلیل تقلبی بودن کارت واکسیناسیون دیپورت شده‌اند که این افراد غیر ایرانی بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: از این تعداد از ۸۰۰ نفر که مشکوک بودند آزمایش کرونا انجام شده که هیچکدام مثبت نبوده است.

صادقی‌فر اظهار داشت: در حال حاضر ۵۳ مورد بستری کرونا در استان داریم و امروز فوتی کرونا نداشتیم، ۲۰ مورد بستری جدید ثبت شده که ۱۳ مورد آن مربوط به شهرستان ایوان است.

او با اشاره به نظارت بر یک هزار و ۱۴۶ مدرسه استان، بیان کرد: ۱۸۶ مدرسه از نظر بهداشتی دچار مشکل است که نیاز است موارد بهداشتی آن‌ها اعم از نبود تهویه، خرابی سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد برطرف شود.

نظارت جدی بر وضعیت بهداشتی بازارچه مرزی مهران بیشتر شود

جهانگیر رستم زاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: با توجه به سویه جدید اُمیکرون در جهان و کشور اعلام خطر شده و باید همه دستورالعمل ها به ویژه واکسیناسیون دز سوم با جدیت پیگیری شود.

او با اشاره به مراقبت‌های بهداشتی در مرز مهران، گفت: با توجه به سویه جدید اُمیکرون، نظارت جدی بر وضعیت بهداشتی بازارچه مرزی مهران بیشتر شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.