فروش بلیت اینترنتی از طریق شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۳۰ درصدی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جلال زاده ، مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در ۹ ماهه امسال ۲۹ هزار و ۴۴۶ فقره بلیت از طریق سامانه فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان توسط مسافرین خریداری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۱۳۰ درصدی برخوردار است.

او گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان، لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تجمع مجدد مسافرین در پایانه‌ها، فروش اینترنتی بلیت‌های مسافرتی با شیوع ویروس کرونا از سال ۹۸ در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تشکل‌های صنفی مسافری استان قرار گرفته است که با استقبال قابل توجهی در استان مواجه شده است.

جلال زاده گفت: شرکت‌های حمل و نقل مسافر شهرستان بیرجند با تعداد ۲۱۵۷۵ فقره بلیت اینترنتی صادره بیشترین میزان فروش بلیت را در سطح استان دارا بوده و ۷۳ درصد بلیت‌های صادره را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این موضوع علاوه بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، کاهش هزینه‌ها، کاهش ترافیک شهری و مخاطرات زیست محیطی و تسهیل در دریافت بلیت برای انجام سفر‌های با برنامه را در پی خواهد داشت که مسافران می‌توانند از طریق سایت‌های اینترنتی www.payaneha.com و www.payaneh.ir و بدون مراجعه به پایانه مسافری و شرکت‌های حمل و نقل مسافر نسبت به خرید و دریافت بلیت اقدام کنند.

جلال زاده گفت: سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفر‌ها در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: بلیت ، بلیت اینترنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار