معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایش "جام حذفی" در بیرجند به اجرای عمومی رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زمزم معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایش "جام حذفی" به نویسندگی علی حمیدیان فر و میثم صدرا، طی سه روز برای اجرای عمومی، به روی صحنه می‌رود.

وی گفت: نمایش "جام حذفی" ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آذر ۱۴۰۰، در دو سانس، ساعت‌های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰، در سالن گلبانگ بیرجند واقع در مطهری ۲۳، اجرا خواهد داشت.

زمزم گفت: بلیت نمایش را می‌توان از سالن گلبانگ بیرجند تهیه کرد و با توجه به شرایط بیماری کرونا، نمایش با نصف ظرفیت سالن و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اجرا می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نمایش جام حذفی، کاری از هنرمندان شهرستان طبس است که توانست همراه با نمایش "دختر نارچین" به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کند.

به گفته وی این نمایش، روایت یک خانواده است که در یک بعدازظهر در حال دیدن دربی فوتبال بین پرسپولیس و استقلال هستند و شب قرار بر حضور خواستگار برای دختر خانواده است؛ در این موقعیت حساس، کل‌کل فوتبالی بین دو پسر خانواده بالا می‌گیرد و شاهد تأثیر این اتفاق به‌ظاهر ساده در آشکار شدن شکاف‌هایی درون خانواده هستیم.

در این نمایش رؤیا رمضان پور، مرتضی عابدیان، محمدصادق خطیبی، محمد نخعی، مینا آجری، فاطمه باقری، سجاد جنتیان و حسین توکلی به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/ ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.