با خودروی تیونینگ شده رولز رویس کولینان منصوری آشنا شوید

تیونینگ منصوری از خودروی سفارشی رولز رویس کولینان که برای امارات آماده شده، رونمایی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، خودروی تیونینگ شده رولز رویس کولینان منصوری که برای امارات آماده و به تازگی از آن رونمایی شده است، نمونه کاملی از زرق و برق دار کردن یک وسیله نقلیه گران قیمت است. خودروی Mansory Cullinan Special UAE چیز‌های بیشتری از مدل اصلی کولیان دارد. به عنوان مثال یک کیت بدنه کامل دریافت می‌کند و در جلو، یک فاسیا و اسپلیتر جلو جدید دارد. همچنین رکاب‌های جانبی بزرگتر قسمت پایینی در‌ها را برجسته می‌کند. سپر عقب نیز دارای یک دیفیوزر با بریدگی برای اگزوز‌های ذوزنقه‌ای دوگانه در هر طرف است.

پکیج ویژه خودروی کولینان منصوری برای امارات شامل ارتقاء پیشرانه نیز هست که خروجی آن را به ۶۱۰ اسب بخار (۴۵۵ کیلووات) و ۷۰۱ پوند فوت (۹۵۰ نیوتن متر) گشتاور می‌رساند. البته این شرکت جزئیاتی در مورد این بخش ارائه نمی‌دهد.

خودروی رولز رویس کولینان منصوری

همچنین بسیاری از قطعات جدید خارجی دارای روکش عجیبی هستند که شبیه به گرانیت یا مرمر به نظر می‌رسد. اینکه ظاهر یک کراس اوور لوکس دارای تزئینات سنگی باشد، عجیب است.

منصوری همچنین جزئیات قیمتی کولینان ویژه امارات را ارائه نداده، اما با توجه به اینکه قیمت یک نمونه استاندارد از این کراس اوور رولز رویس از قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار دلار شروع می‌شود، می‌توانید انتظار داشته باشید که این نسخه سفارشی شده، بسیار گران باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.