در مراسمی محمدعلی صمیمی به عنوان سرپرست فرمانداری بافق معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مراسم تکریم و معارفه فرماندار پیشین و جدید بافق، با حضور معاون سیاسی-امنیتی استانداری یزد، جمعی از مسئولان بافق و اقشار مختلف مردم، برگزار شد.

علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی-امنیتی استانداری یزد در مراسم معرفی فرماندار بافق، گفت‌: مهم‌ترین شاخصی که فرمانداران باید داشته باشند، مردم‌داری، مردم‌یاری و خدمت به مردم در سایه برنامه‌ریزی و تفکری است که برای اجرای خدمت به کار می‌برند.

او با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی بافق ادامه داد: برای تحقق اهداف منطقه‌ای و پیشرفت، اهمیت و توجه به امنیت، سلامت، فرهنگ، تربیت، آموزش، زیرساخت، تولید و تجارت الزامی است.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری یزد گفت: بافق یک شهرستان اصیل، کهن و با سبقه غنی است و خط قرمز‌های نظام جمهوری اسلامی همواره در این شهرستان اجرا شده است.

او ادامه داد: مردم و جوانان این شهرستان با روحیه انقلابی و جهادی، همواره و در همه عرصه‌ها حضور دارند که این‌ها همه حسن و ظرفیت محسوب می‌شود.

عزیزی گفت: مدیران معدنی، مسئولان شهرستان و استان باید پیگیر مسئولیت اجتماعی که معادن در قبال این شهرستان دارند، باشند.

در پایان این آیین از زحمات مهدی طلایی مقدم فرماندار پیشین بافق قدردانی و محمدعلی صمیمی به عنوان سرپرست فرمانداری بافق معرفی شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار