بزرگترین پرچم با تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان اصلی خمین به اهتزاز درآمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بزرگترین پرچم یادبود با تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان اصلی شهر خمین توسط جوانان هئیت منتظران ظهور به اهتزاز درآمد.

ملکی مسئول هیئت منتظران ظهور خمین که بانی این پرچم است گفت: این پرچم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و دلاور مردی‌های آن شهید برای حفظ خاک وطن به اهتزاز درآمد.

ملکی گفت: پرچم به اهتزاز درآمده در ابعاد ۱۳ در ۶ متر در میدان انقلاب خمین نصب شده و طراحی و اجرای این پرچم توسط هنرمند خمینی استاد یغمایان صورت پذیرفته است.

سردار  شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران  بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفت و گوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بغداد بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار حاج قاسم سلیمانی، وی به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق شهید شدند.

 انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.