رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (سه شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، ممفیس گریزلیز به مصاف فینیکس سانز رفت. در این دیدار تیم ممفیس توانست در ثانیه‌های پایانی با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۱۳ فینیکس را از پیش رو بردارد تا به بیست و یکمین پیروزی خود این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا دست پیدا کند. ممفیس با پیروزی در این دیدار با ۲۱ پیروزی و ۱۴ شکست در رده چهارم کنفرانس غرب جای گرفته است. فینیکس سانز هم در این دیدار هفتمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۶ پیروزی و ۷ شکست در رده دوم کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار جا مورانت از ممفیس با کسب ۳۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم دوین بوکر از فینیکس با کسب ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های بروکلین نتس و لس آنجلس کلیپرز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم بروکلین با درخشش جیمز هاردن موفق شد با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۰۸ کلیپرز را شکست داد تا به صدر نشینی خود در کنفرانس شرق ادامه دهد. بروکلین در حال حاضر با ۲۳ پیروزی و ۹ شکست صدر نشین کنفرانس شرق است. لس آنجلس کلیپرز هم در این دیدار هفدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۷ پیروزی و ۱۷ شکست در رده ششم کنفرانس غرب ایستاده است.

در این دیدار جیمز هاردن از بروکلین با کسب ۳۹ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم مارکوس موریس از کلیپرز با کسب ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • هیوستون راکتس ۹۹ – ۱۲۳ شارلوت هورنتس
  • شیکاگو بولز ۱۳۰ – ۱۱۸ آتلانتا هاکس
  • بوستون سلتیک ۱۰۳ – ۱۰۸ مینی سوتا تیمبرولوز
  • یوتاجاز ۱۱۰ – ۱۰۴ سن آنتونیواسپرز
  • ممفیس گریزلیز ۱۱۴ – ۱۱۳ فینیکس سانز
  • دالاس ماوریکس ۱۲۳ – ۱۱۷ پورتلند تریل بلیزرز
  • بروکلین نتس ۱۲۴ – ۱۰۸ لس آنجلس کلیپرز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار