رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ٣ دیدار پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (یک شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ٣ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، گلدن استیت واریرز به مصاف فینیکس سانز رفت. در این دیدار تیم گلدن استیت با درخشش استفان کری موفق شد با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۷ فینیکس را از پیش رو برداشت تا بار دیگر صدر جدول را از فینیکس پس بگیرد. گلدن استیت در این دیدار بیشت و هفتمین برد خود در رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA را جشن گرفت و صدر نشین شد. گلدن استیت با پیروزی در این دیدار با ۲۷ پیروزی و ۶ شکست صدر نشین کنفرانس غرب است. فینیکس هم در این دیدار ششمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۶ پیروزی و ۶ شکست در رده دوم کنفرانس غرب گلدن استیت را سایه به سایه دنبال می‌کند.

در این دیدار استفان کری از گلدن استیت با کسب ۳۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم کریس پال از فینیکس با کسب ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، گلدن تیم‌های بروکلین نتس و لس آنجلس لیکرز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم بروکلین با درخشش جیمز هاردن موفق شد با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۵ لیکرز را از پیس رو بردارد تا به صدر نشینی خود در کنفرانس شرق ادامه دهد. بروکلین در این دیدار در این دیدار بیشت و دومین برد خود در رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA را جشن گرفت و صدر باقی ماند. بروکلین در حال حاضر با ۲۲ پیروزی و ۹ شکست صدر نشین کنفرانس شرق است. لس آنجلس لیکرز هم در این دیدار هجدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۶ پیروزی و ۱۸ شکست در رده هفتم کنفرانس غرب قرار گرفته است.

در این دیدار جیمز هاردن از بروکلین با کسب ۳۶ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم لبران جیمز از لیکرز با کسب ۳۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

لبران جیمز هرچند به همراه لیکرز پیروز میدان نبود ،اما با رد کردن کوبی برایانت به امتیاز آور ترین بازیکن روز کریسمس تبدیل شد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • گلدن استیت واریرز ۱۱۶ – ۱۰۷ فینیکس سانز
  • بروکلین نتس ۱۲۲ – ۱۱۵ لس آنجلس لیکرز
  • دالاس ماوریکس ۱۱۶ – ۱۲۰ یوتاجاز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار