رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (چهارشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، تورنتورپترز میهمان بروکلین نتس بود. در این دیدار تیم بروکلین در شب درخشش کوین دورانت و در وقت‌های اضافه موفق شد با نتیجه ۱۳۱ بر ۱۲۹ رپترز را از پیش رو بردارد و به بیستمین پیروزی خود دست پیدا کند. در این دیدار جیمز هاردن و براون به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی تیم خود نبودند. بروکلین با پیروزی در این دیدار با ۲۰ پیروزی و ۸ شکست صدر نشین کنفرانس شرق باقی ماند. رپترز هم که در این دیدار پانزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۳ پیروزی و ۱۵ شکست در رده ۱۱ کنفرانس شرق ایستاد.

در این دیدار کوین دورانت از بروکلین با کسب ۳۴ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم فرد ونولیت از رپترز با کسب ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، گلدن استیت واریرز مقابل نیویورک نیکس صف آرایی کرد. در این بازی گلدن توانست با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۶ نیویورک نیکس را شکست دهد تا به یکه تازی خود در کنفرانس غرب ادامه دهد. استفن کری رکورد تالار مشاهیر را که در اختیار ری آلن با ۲۹۷۳ پرتاب موفق ۳ امتیازی بود، شکست. او در دیدار بامداد امروز گلدن استیت در برابر نیویورک نیکس به رکورد ۲۹۷۴ پرتاب ۳ امتیازی موفق رسید تا رکوردی که آلن در ۱۷ فصل NBA ثبت کرده بود را در ۱۳ فصل بشکند.

گلدن با این پیروزی، بیست و سومین برد فصل خود را جشن گرفت و با ۲۳ پیروزی و ۵ شکست در صدر کنفرانس غرب باقی ماند. در مقابل هم نیویورک نیکس با شکست در این دیدار شانزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۲ پیروزی و ۱۶ شکست در رده دوازدهم جدول کنفرانس شرق ایستاده است.

در این دیدار استفان کری از گلدن استیت با کسب ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم جولیوس رندل از نیویورک نیکس با کسب ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

دیدار ۲ تیم دیترویت پیستونز و شیکاگو بولز به دلیل شرایط کرونایی بازیکنان هر ۲ تیم لغو شد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • تورنتو رپترز ۱۲۹ – ۱۳۱ برکلین نتس
  • گلدن استیت واریرز ۱۰۵ – ۹۶ نیویورک نیکس
  • فینیکس سانز ۱۱۱ – ۱۰۷ پورتلند تریل بیلزرز
  • دیترویت پیستونز – شیکاگو بولز (لغو شد)

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار