رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (یکشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، شیکاگو بولز به مصاف بروکلین نتس رفت. در این دیدار تیم شیکاگو در شب درخشش زک لاوین موفق شد با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۷ بروکلین را از پیش رو بردارد تا به شانزدهمین پیروزی خود دست پیدا کند. شیکاگو با پیروزی در این دیدار با ۱۶ پیروزی و ۸ شکست در رده دوم جدول کنفرانس شرق قرار گرفت. بروکلین علی رغم شکست در این دیدار و پذیرفتن هفتمین شکست فصل خود با ۱۶ پیروزی و ۷ شکست صدرنشین کنفرانس شرق است.

در این دیدار زک لاوین از شیکاگو با کسب ۳۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم وین دورانت از بروکلین با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیم خود نشد.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، سن آنتونیواسپرز مقابل گلدن استیت واریرز صف آرایی کرد. در این بازی سن آنتونیو توانست با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۷ گلدن استیت را شکست دهد تا چهارمین شکست صدرنشین کنفرانس غرب رقم بخورد. سن آنتونیو با این پیروزی، هشتمین برد فصل خود را تجربه کرد و با ۸ پیروزی و ۱۳ شکست در رده دوازدهم کنفرانس غرب قرار دارد. در مقابل هم گلدن استیت با وجود شکست در این دیدار با ۱۹ پیروزی و ۴ شکست صدرنشین کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار دژونت مورِی از سن آنتونیو با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۷ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم استفان کری از گلدن استیت با کسب ۲۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • دنور ناگتس ۱۱۳ – ۹۹ نیویورک نیکس
  • شیکاگوبولز ١١١ – ۱۰٧ بروکلین نتس
  • میامی هیت ۱٠٢ – ۱۲۴ میلواکی باکس
  • ممفیس گریزلز ٩٧ – ۹٠ دالاس ماوریکس
  • سن آنتونیواسپرز ۱١٢ – ١٠٧ گلدن استیت واریرز
  • بوستون سلتیک ۱۴۵ – ١١٧ پورتلند بلیزرز
  • لس آنجلس کلیپرز ٩٩ – ١٠۴ ساکرامونتو کینگز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار