معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش‌از هشت هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های نیازمند سطح استان اهدا شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  رمضان پودینه معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: اقلام اهدایی شامل کولر آبی (در فصل‌های گرم سال)، بخاری گازی، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش، پنکه و ... می‌شود که بخشی از این اقلام با مشارکت خیران خریداری و اهدا شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام اهدایی نزدیک به به ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است گفت: توزیع لوازم ضروری زندگی از جمله بخاری‌های گازی تا پایان سال در سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت:  توزیع این اقلام در ادامه برنامه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و تأمین اقلام ضروری خانواده‌های نیازمند مورد حمایت این نهاد در سطح استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به خدمات این نهاد در بحث ازدواج جوانان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزارو ۷۷۰ سری جهیزیه اهدا شده و یک هزارو ۱۰۰ سری جهیزیه نیز به‌زودی به نوعروسان نیازمند سطح استان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار