سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۶۶ سرمایه گذار در ۹ ماهه امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده و زمین دارای زیرساخت دریافت کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رضا صفاری سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به جذب ۱۶۶ سرمایه‌گذار در ۹ ماه امسال، گفت: به این سرمایه گذاران که امسال برای ایجاد واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند، ۱۵۷ هکتار زمین واگذار شده است.

وی افزود: برآورد می‌شود این سرمایه گذاران حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین سرمایه گذاری کنند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اضافه کرد: با این میزان سرمایه گذاری برای بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشتغالزایی می‌شود و با احتساب شغل‌های غیرمستقیم این تعداد به حدود ۱۵ هزار نفر افزایش می‌یابد.

صفاری اضافه کرد: بیشترین میزان جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در مدت یاد شده به ترتیب به شهرک‌های صنعتی لیای قزوین، خرمدشت تاکستان و حکیمیه بویین زهرا اختصاص دارد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: برای رسیدن به رشد اقتصادی مورد نظر دولت در سال جاری و تقویت اشتغالزایی باید شاهد توسعه سرمایه گذاری در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان باشیم که در این خصوص از هیچ تلاش و فعالیتی فروگذار نخواهیم بود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.