معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۳۳ دز واکسن کووید ۱۹ به استان تحویل و یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۷۶۳ دز آن توزیع شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۳۳ دز واکسن کووید ۱۹ به استان تحویل و یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۷۶۳ دز آن توزیع شده است اظهار داشت: از این میزان یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۵۵۴ دز معادل ۹۳ درصد آن تزریق شده است.

او افزود: کل جمعیت هدف در استان ۷۷۳ هزار و ۴۴۰ نفر است که از این تعداد ۶۷۵ هزار و ۹۶۱ نفر واکسن نوبت اول و ۵۸۹ هزارو ۸۴۴ نفر هر دو نوبت را دریافت نموده اند.


بیشتر بخوانید


جزایری در خصوص وضعیت تزریق دز سوم و پوستر گفت: کل جمعیت بالای ۱۸ سال استان ۶۸۳ هزار و ۳۷۵ نفر و جمعیت بالای ۱۸ سال مشمول تزریق دز سوم ۴۸۲ هزار و ۱۲۵ نفر است که ۱۰ درصد این جمعیت دز سوم و پوستر را دریافت نموده اند.

او درصد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کشور را ۴۸.۱۶ درصد و در استان ۵۶.۸ درصد اعلام کرد و افزود: درصد رعایت بهداشت فردی در صنوف، اماکن عمومی و عموم جامعه به ترتیب، ۶۱، ۶۵ و ۵۴ درصد است.

جزایری اضافه کرد: شاخص استفاده از ماسک نیز در صنوف ۷۵ درصد و در اماکن عمومی و عموم جامعه به ترتیب ۶۴ و ۶۱ درصد است.

او، بالاترین میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان را مربوط به صنوف با ۷۲ درصد و پس از آن به ترتیب اماکن عمومی با ۶۸ درصد و عموم جامعه با ۵۶ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار