رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر انجام واکسیناسیون نوبت سوم برای گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به نگرانی‌های که در رابطه با سویه امیکرون در کشور و جهان به وجود آمده است، بیشترین تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر انجام واکسیناسیون نوبت سوم برای گروه‌های سنی بالای ۱۸ سال است.

او افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از واکسیناسیون کووید ۱۹ در استان به عمل آمده و تا به امروز بالغ بر ۴۰ هزار دز واکسن نوبت سوم تزریق شده است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: عده زیادی هم که تاکنون موفق به تزریق دز اول و دوم واکسن کرونا نشده اند در قالب لکه گیری مراجعه کرده اند و واکسیناسیون با سرعت خوبی در استان در حال انجام است.

او ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۷۵۳ نفر رسید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار