رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: گوشت قرمز با همان قیمت قبلی در بازار همدان عرضه می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اکبر سپهری وفا، رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: از چند ماه گذشته تاکنون هیچ گونه تغییری در قیمت گوشت قرمز ایجاد نشده و بازار در وضعیت آرام  به سر می‌برد.

او با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین گوشت مورد نیاز مردم وجود ندارد، افزود: طرح کشتار دام عشایر از دو ماه قبل آغاز شده و در آن لاشه گوسفندی با نرخ کیلویی ۸۰تا ۸۵ هزار تومان به عموم مردم عرضه می‌شود.  

رئیس اتحادیه قصابان همدان با بیان اینکه نرخ هر کیلو دام زنده ۱۱۸ هزار تومان اعلام شده است، گفت: روزانه ۴۰۰ راس دام سبک و ۴۰راس دام سنگین کشتار و وارد بازار می‌شود.

سپهری وفا با اشاره به اینکه نرخ هر کیلو گوشت نرمه گوسفندی ۱۶۵ هزار و گوشت گوساله ۱۶۰هزار تومان است، بیان کرد: قیمت‌ها با توجه به میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

او با بیان اینکه  دامداران با مشکلات خشکسالی، تامین علوفه و نهاده‌های دامی دست و پنجه نرم می‌کنند، تصریح کرد: اگر از دامداران حمایت نشود بدون شک در آینده با کمبود تولید مواجه می‌شویم.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با تاکید بر اینکه مقدار خرید مردم نسبت به گذشته کاهش یافته است، گفت: شرایط کرونایی، کمبود مهمانی‌ها و مراسم های مناسبتی سبب کاهش تقاضا شده است.

سپهری وفا از وجود گوشت منجمد در بازار خبر داد و گفت: این نوع گوشت وارداتی است و از طریق شرکت‌های خصوصی در بازار عرضه می‌شود.


انتهای پیام/م

برچسب ها: گوشت قرمز ، گرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
یک کارگر باید دو روز کار کند تا یک کیلو گوشت بخرد. مسئولان مچکریم.