علیرضا ترکمان سرپرست تیم فوتسال راگای تهران بعد از نیمه تمام ماندن بازی این تیم برابر چیپس کامل علیه داور اظهارات تندی انجام داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال راگای تهران شب گذشته در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر مهمان تیم چیپس کامل مشهد بود که این بازی به دلیل اعتراض بازیکنان راگا به داور مسابقه نیمه تمام ماند. بعد از این بازی مسئولان تیم فوتسال راگای تهران به شدت علیه داوری این مسابقه انتقاد شدیدی داشته و معتقد بودند که تیم فوتسال راگا به هیچ عنوان قصد ترک زمین را نداشت و داور شخصا تصمیم گرفت بازی را نیمه تمام اعلام کند.

داور در حد و اندازه بازی با چیپس کامل نبود

علیرضا ترکمان سرپرست تیم فوتسال راگای تهران در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت: داور دوم در بازی با چیپس کاملا اصلا تمرکز نداشت و فوق العاده ضعیف کار کرد. تیم ما از نظر نتیجه از چیپس کامل جلو بود و بازی خیلی خوب داشت پیش می‌رفت که متاسفانه داور با سوت‌های بی جایی که زد بازی را به سمت حاشیه و دریگری کشاند. ۲۰ ثانیه به پایان بازی در نیمه اول باقی مانده بود که داور خطای ششم را برای چیس کامل گرفت و آن‌ها از روی نقطه دوم پنالتی دروازه ما را باز کردند. داور در نیمه دوم طوری سوت زد که ناظر مسابقه در پایان بازی به شدت از عملکرد او انتقاد کرد. همچنین در بین ۲ نیمه اتفاقاتی در رختکن بین مدیرعامل با برخی از بازیکنان افتاد که هیچ ارتباطی به بازی نداشت.

یکی از نیمکت نشینان حریف مچ پای بازیکن ما را زد

سرپرست تیم فوتسال راگای تهران افزود: در نیمه دوم باز هم داور اشتباهات خود را تکرار کرد، به طوری که بازیکنانمان کاملا عصبی شده بودند. ۲ دقیقه بعد از شروع بازی در نیمه دوم تیم ما صاحب ضربه اوت شد، اما به خاطر شلوغی در کنار زمین نیمکت تیم حریف بسیار شلوغ بود و به محض اینکه بازیکن ما خواست توپ را بزند بازیکنان حریف پای بازیکن ما را طوری زد که او دیگر قادر به بازی کردن نبود. جالب است بعد از این صحنه داور نه تنها به بازیکن حریف اخطاری نداد، بلکه بازیکن مصدوم ما را اخراج کرد.

داور بر خلاف صحبت‌های نماینده سازمان لیگ عمل کرد

ترکمان ادامه داد: تمام مشکلات و درگیری‌های بازی از همین صحنه شروع شد. بعد از این اتفاق نماینده سازمان لیگ به سمت نیمکت ما آمد و به سرمربی تیم گفت بازیکنانتان را به گوشه‌ای از زمین برده و بعد از آرام شدن دوباره به بازی برگردید. ما هم همین کار را انجام دادیم، اما ۲ دقیقه هم نشد که داور، ناظر و نماینده سازمان لیگ از زمین بیرون آمدند. داور به ما گفت، چون ترک زمین کرده و به رختکن رفتید ما مجبور شدیم سوت را بزنیم. این در حالی است که ما اصلا به رختکن نرفته بودیم.


بیشتر بخوانید


نصیرلو گفت اگر تیم راگا به زمین برگردد سر شما را خواهم برید

سرپرست تیم فوتسال راگا درباره حضور نصیرلو گفت: محمود نصیرلو داور برجسته بین المللی هم به خاطر شروع شدن بازی‌های لیگ دسته اول چند روزی می‌شود که به مشهد آمده است. حال سوال من این است او در بازی روز گذشته چه کاره بوده است که می‌آید به داوران می‌گوید اگر تیم راگا به زمین بازی برگردد سر شما را خواهم برید. داوران لیگ برتری وقتی در بازی سمتی ندارند در سالن چه کار می‌کنند؟ نصیرلو چرا باید روز گذشته چنین حرفی به داوران می‌زد؟ او اگر مسئول رسمی این بازی بود مشکلی نداشت، اما وقتی کاره‌ای نیست چرا باید چنین حرفی بزند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار