نعمت کریمی نماینده فدراسیون فوتبال بعد از نیمه تمام ماندن بازی ۲ تیم چیپس کامل مشهد و راگای تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نعمت کریمی نماینده فدراسیون فوتبال بعد از نیمه تمام ماندن دیدار ۲ تیم راگا و چیپس کامل مشهد درباره نتیجه این بازی اظهار داشت: تصمیم گرفتن درباره نتیجه این بازی به کمیته انضباطی مربوط است و من به عنوان نماینده فدراسیون در این بازی حضور داشتم و بعد از بازی با جابری سرپرست کمیته فوتسال صحبت کردم و او کاملا در جریان شرایط بازی قرار دارد. نیمه تمام ماندن مسابقه به هیچ کدام از ۲ تیم مربوط نمی‌شود و داور شخصا تصمیم گرفت بازی را نمیه تمام اعلام کند.

نماینده فدراسیون فوتبال افزود: در قانون آمده است هیچ تیمی حق ندارد تا آخرین لحظه سالن را ترک کند و به محض اینکه سالن را ترک کرد کمیته انضباطی باید درباره نتیجه بازی تصمیم گیری کند. ما گزارش این بازی را برای کمیته انضباطی ارسال خواهیم کرد و آن‌ها در این خصوص تصمیم می‌گیرند.


بیشتر بخوانید


کریمی ادامه داد: در سال‌های گذشته تیم‌ها وقتی سالن را ترک می‌کردند یک زمان مشخصی داشتند تا به بازی برگردند، اما این روش مشکلاتی داشت و جابری به داوران اعلام کرد که هر موقع احساس کردید تیمی از زمین بازی خارج شد و نخواست دیگر به بازی ادامه دهد می‌توانید بازی را تعطیل کنید. در این مسابقه اصلا بحث زمان نبود و راگا خودش نمی‌خواست بازی کند. من به عنوان نماینده فدراسیون به سرمربی تیم راگا گفتم که تیمتان را ا زمین بازی خارج نکنید و اگر مشکلی پیش آمده می‌توانید با صحبت کردن مشکل را حل کنید، اما گوش نکردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار