مربی تیم فوتسال راگای تهران بعد از نیمه تمام ماندن بازی این تیم برابر چیپس کامل مشهد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد رضایی، مربی تیم فوتسال راگای تهران بعد از نیمه تمام ماندن بازی این تیم برابر چیپس کامل مشهد اظهار داشت: فوتسال بازی درگیرانه و لحظه‌ای است. تیم ما در این فصل یک بار هم راجع به داوری صحبتی نکرده است. متاسفانه در بازی امروز از همان دقیقه اول داور به دنبال بر هم زدن تمرکز تیم ما بود. من نمی‌خواهم بگویم که فدراسیون از بیرون فشار‌هایی وارد می‌کند. در هر صورت راگا تیم شخصی است و تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم، این است که فقط فوتسال بازی کنیم. همان طور که گفتم از اول بازی اصلا شرایط مسابقه مناسب نبود و سالن هم از تماشاگران زیادی مملو بود. اگر قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر باشند، پس این هواداران امروز در سالن چه کار می‌کردند؟

مربی تیم فوتسال راگای تهران ادامه داد: در یکی از صحنه‌ها بازیکن ما با نیمکت حریف درگیری کوچکی پیدا کرد که داور بلافاصله  او را از زمین اخراج کرد و گفت بازیکن باید از زمین بیرون برود. من برای جلوگیری از درگیری به بازیکنانم گفتم که بروند سمت درب خروج بایستند؛ اما مثل این که داوران منتظر بهانه بودند تا بازی را نیمه تمام اعلام کرده و ما را ۳ بر صفر بازنده کنند. ما به هیچ عنوان قصد ترک زمین را نداشتیم.


بیشتر بخوانید


رضایی گفت: جالب است مشابه همین صحنه، سال گذشته بین تیم‌های گیتی پسند و فرش آرا رخ داد. مگر فرش آرا در آن بازی ۱۰ دقیقه مسابقه را نخواباند؟ چه شد که در بازی ما با چیپس کامل مشهد، هنوز از زمین بازی خارج نشده داور بلافاصله گفت نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود چیپس کامل است. تیم ما تنها است و صدای ما به هیچ کجا نمی‌رسد. به هر حال عده‌ای دوست ندارند راگا در لیگ برتر فوتسال نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار