با حضور مأمورین یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، ۱۲ هزار متر مربع از اراضی دولتی در هفشجان آزاد سازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج صفری فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: با حضور مأمورین یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان، ۱۲ هزار متر مربع از  اراضی دولتی در هفشجان آزاد سازی شد.

او افزود: متعرضین به این اراضی در سال‌های گذشته اقدام به شخم و شیار و کشاورزی کرده بودند که با دستور مقام قضایی و حضور نیرو‌های یگان حفاظت از اراضی و با همکاری کلانتری منطقه، نسبت به خلع ید و آزادسازی اراضی اقدام شد.


بیشتر بخوانید


صفری ارزش کارشناسی شده اراضی آزاد شده را بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با پیگیری یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، مأمورین یگان‌ها در کشور به عنوان ضابط قضایی معرفی و در اجرای مأموریت‌ها با اقتدار و صلابت بیشتری عمل می‌کنند.

او اولویت یگان‌های حفاظت را پاسداری و حراست از اراضی ملی و دولتی عنوان کرد و افزود: همکاری مردمی در شناسایی اراضی تصرف شده بسیار مؤثر است و سامانه تلفنی ۱۶۵۶ یگان حفاظت از اراضی به همین منظور اختصاص یافته است.

صفری همچنین گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف در اشغال اراضی، موارد را از طریق این سامانه گزارش کنند تا در اولین فرصت با دستور مقام قضایی نسبت به رفع تصرف و آزادسازی اقدام شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار