حجت الاسلام ربانی به مدت ۳ سال دیگر امام جمعه محلات می‌ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام میرزایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی با سفر به شهرستان محلات در جلسه شورای اداری این شهرستان حکم تمدید سه ساله امامت جمعه شهرستان محلات برای حجت الاسلام ربانی را ابلاغ کرد.

حجت الاسلام میرزایی در این جلسه با اشاره به خدمات ۳ ساله حجت الاسلام ربانی در سمت امامت جمعه شهرستان محلات گفت: حجت‌الاسلام ربانی این مدت که در سنگر نماز جمعه بودند خوش درخشید و بدون حاشیه نگهبان این سنگر بودند.

او اضافه کرد: استمرار حضور ایشان به عنوان امام جمعه شهر محلات نشان از بصیرت، آگاهی و حضور فعال وی در کلیه عرصه‌ها در شهرستان می‌باشد.

جلسه شورای اداری شهرستان محلات با حضور حجت الاسلام میرزایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، سلیمی نماینده محلات و دلیجان، امامان جمعه محلات و نیم ور، فرماندار و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار و در پایان این جلسه، حکم تمدید ۳ساله حجت الاسلام ربانی به امامت جمعه شهرستان محلات، به ایشان ابلاغ شد.

همچنین در این جلسه از زحمات آریانپور رئیس سابق اداره امور مالیاتی محلات که بازنشسته شدند از زحمات شمسی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.