رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: جامعه تنیس روی میز کشور حدود ۲۰ هزار عضو دارد که این آمار به دلیل شیوع ویروس کرونا طی ۲ سال اخیر مقداری نوسان داشته است، اما امیدواریم بتوانیم تعداد آن را افزایش دهیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز امروز در مصاحبه با خبرنگاران استان کردستان اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز سه رویداد مهم جهانی، آسیایی و بین المللی را از فروردین ماه سال آینده پیش رو دارد که مسابقات تیمی قهرمانی جهان در شهر چونگ‌کینگ چین در اواخر فروردین ماه برگزار می‌شود و تیم ایران هم در این مسابقات حضور خواهد یافت.

او شرکت در مسابقات کشور‌های اسلامی در شهر قونیه ترکیه و بازی‌های آسیایی چین را نیز از دیگر مسابقات پیش روی این فدراسیون برشمرد و افزود: با مشورت کادر فنی تیم ملی، مسابقات تدارکاتی هم قبل از برگزاری این مسابقات برای ورزشکاران تیم ملی برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه با اشاره اینکه هیات تنیس روی میز استان کردستان در کادر مدیریتی فنی فدراسیون افراد تاثیرگذاری را دارد، اضافه کرد: سرمربی تیم ملی بزرگسالان و خردسالان و همچنین مربی تیم ملی بزرگسالان از کردستان هستند و قهرمانان مختلفی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از این استان به تیم ملی کشور دعوت شده اند.

او یادآور شد: امروز تصمیمات خوبی در مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز کردستان گرفته شد و قرار است ۳۰ عدد میز با مشارکت این فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان کردستان به شهرستان‌های فعال این رشته در استان اختصاص یابد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز برای شرکت در مجمع سالانه این رشته ورزشی به استان کردستان سفر کرده بود.

رشته تنیس روی میز کردستان مفاخر و قهرمانان بزرگی را پرورش داده که از جمله آن وجود مربیان و ورزشکارانی همچون جمیل لطف اله نسبی، میدیا لطف اله نسبی و فرشید کوکبی است.

حدود ۱۵۰ ورزشکار در رشته تنیس روی میز در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

منیع:ایرنا 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.