کیوان بابان کاراته کای کردستانی که جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به کشور قزاقستان سفر کرده بود عنوان نایب قهرمانی در بخش کومیته تیمی این رقابت‌ها را بدست آورد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:کیوان بابان کاراته کای کردستانی که به همراه تیم ملی کاراته کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آسیا به کشور قزاقستان سفر کرده بود عنوان نایب قهرمانی در بخش کومیته تیمی این رقابت‌ها را بدست آورد.

جولایی افزود:نگار حسینی مربی کردستانی نیز در جایگاه مربی تیم ملی رده امید بانوان همراه ملی پوشان تیم کاراته کشورمان در مسابقات ۲۰۲۱ قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد و این تیم در بخش کومیته ۲ طلا، ۱ نقره و یک برنز برای کشورمان به ارمغان آوردند.

او گفت:تیم کومیته آقایان کشورمان در مسابقات بخش تیمی در دور اول توانستند تیم ا‌ردن را با نتیجه ۳ - ۰ از پیش رو بردارند و در مصاف با نماینده تایپه با نتیجه ۲ - ۰ به پیروزی برسند و در دیدار نهایی برابر تیم میزبان با نتیجه ۱- ۳ شکست خوردند و عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره بخش کومیته تیمی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ را به خود اختصاص دادند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد:کاروان کاراته ایران با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۰ نقره، ۱۵ برنز و مجموع ۳۹ مدال و کسب عنوان قهرمانی به کار خود در این مسابقات پایان داد.

مسابقات کاراته قهرمانی_آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان طی روز‌های ۲۷ آذرماه تا اول دی ماه در آلماتی برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.