استاندار سمنان گفت: بیش از ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به استان سمنان به منظور تکمیل و بهره برداری پارک موزه دفاع مقدس پیش بینی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان  در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان پرداخت و این استان را زیبنده این پارک موزه خواند.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در خصوص پارک موزه دفاع مقدس استان تاکنون انجام‌شده است تصریح کرد: وظیفه مسوولان گام برداشتن در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بر برگزاری سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و آیین بزرگداشت روز ۹ دی تاکید و بیان کرد: همگان باید با تاسی از این شهید بزرگور به صورت جهادی و میدانی به گره‌گشایی از مشکلات مردم بپردازیم.

هاشمی افزود: روش و منش زندگی شخصی، اجتماعی و امورکاری حاج قاسم سلیمانی باید سرلوحه تمام امور و فعالیت‌هایمان باشد.
استاندار سمنان همچنین از شهید دریادار «محمد ابراهیم همتی» فرمانده شهید ناوچه پیکان نیز یاد کرد و خواستار برگزاری آیین بزرگداشتی در شان این شهید والامقام شد.

وی شهید همتی را از افتخارات شهر و استان سمنان خواند و اضافه کرد: شهید امیر دریادار همتی یکی از شهیدان دفاع مقدس و از اهالی سمنان است که همواره از افتخارات این استان محسوب می‌شود.

۳۹ سال پیش در هفتم آذر ۱۳۵۹ شهید امیر دریادار محمدابراهیم همتی با رشادت و جانفشانی‌های خود به عنوان فرمانده ناوچه قهرمان پیکان در عملیات مرواید، در جریان نبرد‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، نگهبان ابدی خلیج همیشه‌فارس و جاودانه تاریخ ایران شد.

ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آیین‌های ۹دی و شهادت شهید سلیمانی

هاشمی همچنین به ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری این آیین‌ها پرداخت و خاطر نشان کرد: باوجودی که مدیریت ویروس کرونا در کشور و استان مطلوب است باید برگزاری آیین‌گرامیداشت ۹دی و آیین شهادت حاج‌قاسم سلیمانی با تدابیر لازم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود.

وی اضافه کرد: برای حفظ سلامت مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت کامل و با جدیت رعایت شود تا بتوان از سلامت جامعه به درستی پاسداری و آن را حفظ کنیم.

استاندار سمنان همچنین به ضرورت سرکشی به خانواده شهدا پرداخت و تاکید کرد: حضور در بین خانواده معظم و معزز شهدا و سرکشی آنان به صورت ویژه و جدی در دستور کار و در برنامه‌ریزی‌ها قرار داشته باشد.

انتهای پیام /  ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.