مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: با توجه به افزایش تردد در جاده جدید سنندج - مریوان، یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در گردنه «باغان» واقع در میانه این مسیر راه اندازی می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: از طریق هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان امداد و نجات و پیگیری‌های فراوان و رایزنی‌های گسترده استانی، یک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محل گردنه باغان مریوان راه اندازی می‌شود.

جلالی افزود:مکان راه اندازی این مرکز با مساحت ۵۰۰ مترمربع در روز‌های گذشته تحویل جمعیت هلال احمر استان شده است و راه اندازی آن تا حدود زیادی تصادفات جاده‌ای و مخاطرات پیش آمده در محور را پوشش خواهد داد.

او با بیان اینکه استقرار این پایگاه می‌تواند حوادث جاده‌ای محور‌های سقز - مریوان و سنندج - مریوان را پوشش دهد اضافه کرد: هم اکنون تیم امداد و نجات سیار شهرستان مریوان وظیفه پوشش امدادی این محور را بر عهده دارد که بُعد مسافت باعث بروز برخی مشکلات به دلیل عدم حضور به موقع در محل حادثه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان امداد و نجات تا صدور مجوز استقرار پایگاه ثابت در این مکان، بزودی تیم امداد و نجات سیار شعبه مریوان در محل تعیین شده استقرار یافته و بخش عمده‌ای از مشکلات در این زمینه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.