اسب آبی با تعقیب خودروی گردشگران صحنه ای دلهره آور را در یک پارک ملی در هند رقم زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه تعقیب و گریز گردشگران و اسب آبی در یکی از پارک های حیات وحش هند را به تصویر می‌کشد.

در حالی که گردشگران با خودرو به این اسب آبی نزدیک شده بودند، مورد حمله این حیوان قرار گرفتند. این اتفاق روز چهارشنبه در پارک ملی حیات وحش ماناس در آسام هند رخ داد. در این حادثه ماموران حیات وحش با واکنش به موقع خود جان گردشگران را نجات دادند. این صحنه خطرناک توسط گردشگرانی که شاهد این اتفاق بودند ثبت شده است. در این ویدئو اسب آبی خشمگین در حال تعقیب خودروی گردشگران دیده می شود. این ویدئو نشان می دهد راننده خودروی حامل گردشگران با افزایش سرعت خودرو سعی می کند از دست این حیوان فرار کند.


بیشتر بخوانید


وقوع این حادثه در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز وقوع حادثه ای مشابه در پارک ملی کازیرانگا خبرساز شده بود. با این حال این حیوان پس از طی مسافتی کوتاه از تعقیب خودروی گردشگران خودداری کرد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۷ دی ۱۴۰۰
فاسدان ادا ری بستر ساز فسادهای اداری و غیر اداری هستندولاغیر.