قهرمان المپیک ۲۰۱۸ جوانان پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در صف مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور، در شهر زاهدان برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات شناخته شدند.

محمد نصرتی دارنده مدال طلای المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین و قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشور اظهار داشت: من به دلیل آسیب دیدگی تقریباً ۲ سال از میادین دور بودم، ولی امسال با کمک مربیان و دعای خیر پدر و مادرم توانستم برای مسابقات زاهدان آماده شوم و مقام اول را نیز کسب کنم.

دارنده مدال طلای مسابقات نوجوانان جهان در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی گفت: بعد از قهرمانی در زاهدان منتظر مسابقات جام تختی هستم و در جام تختی هم در وزن ۹۷ کیلو کشتی خواهم گرفت و فکر می‌کنم این وزن برای من راحت‌تر باشد. در مورد چرخه هم نمی‌توانم نظری بدهم، چون بزرگان کشتی صلاح دانستند که این گونه مسابقات را برای ورود به تیم ملی برگزار کنند و هر فردی که می‌خواهد دوبنده تیم ملی را به تن کند باید در این چرخه موفق باشد.

او در خصوص محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آقای بنا مربی بزرگ و انسان خاصی است. من به شخصه برای ایشان احترام خاصی قائل هستم. او سرباز وطن هستند و همیشه به دنبال افتخارآفرینی برای کشورمان  بوده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.