قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور از برنامه ریزی اش برای رسیدن به مدال طلای جام تختی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، گرامیداشت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید میرحسینی طی روز‌های ۲۴ و ۲۵ آذرماه در سالن امام علی (ع) شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در همین راستا محمد غلامی کشتی گیر ۷۲ کیلوگرم تیم استان سیستان و بلوچستان در مورد عملکردش در رقابت‌های قهرمانی کشور و کسب مدال طلا در این مسابقات گفت: کشتی گیران با هدف کسب مدال طلا در رقابت‌های کشوری به میدان می‌روند و به طور حتم برنامه ریزی آن‌ها این است که بتوانند درمسابقات جهانی و المپیک حاضر شوند تا برای تیم ملی افتخار آفرینی کنند. من هم توانستم در این مسابقات به مقام قهرمانی برسم و به برنامه ریزی مناسب به تمرینات خودم ادامه می‌دهم تا در مسابقات جام تختی قهرمان و به مسابقات آسیایی و جهانی بروم. جام تختی هم مسابقات بسیار سختی است و، چون تیم‌های خارجی در این مسابقات هستند، سطح مسابقات بسیار بالا خواهد بود.

او با بیان اینکه به امید موفقیت در چرخه انتخابی در مسابقات کشوری کشتی گرفته است، عنوان کرد: بعد از چند سال است که مسابقات انتخابی تیم ملی به صورت گسترده برگزار می‌شود و ادامه دار بودن این چرخه برای کشتی گیران بسیار مفید خواهد بود. امیدوارم در اردوی تیم ملی زیر نظر کادر فنی بتوانم به آمادگی خودم بیفزایم، ضمن اینکه اعتقاد دارم محمد بنا سرمربی تیم ملی هم مربی فوق العاده‌ای است و هم کارش را به خوبی بلد است.

فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در خصوص میزبانی شهر زاهدان گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور خوب بود، نبی دهمرده تمام تلاش خود را کرد تا رقابت‌ها به بهترین نحو میزبانی برگزار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.