مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ستاد نماز جمعه کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سوم دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار و با بصیرت در مسجد جامع و به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: سخنران قبل از خطبه‌های نماز آیت‌الله «محمود محمدی‌عراقی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری است.

در این اطلاعیه از نمازگزاران خواسته شده با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک و همراه داشتن مهر نماز مراقب حفظ سلامت خود و اطرافیان باشند.

گفتنی است: اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی در نقاط مختلف شهر برای انتقال نماز گزاران به مراسم نماز جمعه به طور رایگان در روز جمعه مستقر خواهند بود.

۱۳ شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

محمدی رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از امروز (شنبه ۲۷ آذر) شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، اسلام‌آبادغرب، روانسر، صحنه، ثلاث باباجانی، هرسین، سنقروکلیایی، گیلانغرب، جوانرود، سرپل‌ذهاب و کنگاور در وضعیت آبی و شهرستان پاوه در وضعیت زرد قرار دارد.

براساس رنگ بندی قبلی (۲۰ آذر) هفت شهرستان استان در وضعیت نارنجی و هفت شهرستان دیگر هم در وضعیت آبی قرار داشت.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.