تیم فوتبال آلومینیوم اراک جمعه میزبان گل گهر سیرجان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم آلومینیوم اراک فردا جمعه سوم دی ماه، میزبان گل گهر سیرجان است.

دیدار آلومینیوم که از آن بعنوان پدیده فصل از آن یاد می‌کنند با گل گهر سیرجان از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی اراک بر گزار می‌شود.

این بازی را بیژن حیدری، با دو کمک خود علیرضا ایلدروم و فرهاد فرهاد پور و همچنین سعاد وفاپیشه بعنوان داور چهارم و محسن قهرمانی بعنوان ناظر داوری داوری و نظارت خواهند کرد.

سبزپوشان اراکی که هفته پیشین در ساری مقابل نساجی با تساوی یک بر یک رضایت دادند از ۱۰ بازی گذشته فصل جدید لیگ برتر ۵ تساوی و ۵ برد در کارنامه دارند و اکنون با ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول لیگ ایستاده اند.

تیم آلومینیوم اراک که بیش از یک سال است که به جمع لیگ برتری‌ها پیوسته اکنون با کسب نتایجی بدون باخت به عنوان پدیده لیگ مطرح است.

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی پایان هفته دهم را با صدرنشینی به پایان رساند، اما با رای کمیته انضباطی دادن افزودن به امتیاز تیم‌های استقلال و سپاهان این دو تیم صدر نشین شدند و آلومینیوم در جایگاه سوم لیگ قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.