مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در طرح بیمه فراگیر، افراد بدون بیمه از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عباس نور محمدی مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی که به تازگی از سوی سازمان تامین اجتماعی ارائه شده، طرحی برای پوشش بیمه اجتماعی همه ایرانیان است.

او از کهگیلویه و بویراحمدی ها برای شرکت در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی دعوت کرد و افزود: بر اساس این طرح، هر ایرانی بدون پوشش بیمه اجتماعی، می‌تواند با انعقاد قرارداد بیمه و آغاز بیمه پردازی، از خدمات و حمایت‌های متنوع بیمه‌ای تامین اجتماعی مانند بازنشستگی، از کارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط بهره‌مند شود.

نورمحمدی اضافه کرد: ثبت‌نام و بیمه‌پردازی در این طرح، بسیار ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این سازمان است و علاقمندان می‌توانند همه مراحل انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir انجام دهند.

او ادامه داد: بیمه زنان خانه دار یکی از طرح‌های زیرمجموعه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی است که بر اساس آن، زنان خانه دار و دختران مجرد دارای ۱۸ تا ۵۰ سال سن می‌توانند با انعقاد قرارداد و شروع بیمه پردازی از آن بهره من شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان از فراهم شدن زمینه برای بیمه دانشجویان هم خبر داد و گفت: بیمه تامین‌اجتماعی دانشجویان یکی دیگر از طرح‌های زیرمجموعه این نوع بیمه است و این امکان را فراهم می‌آورد که ایام تحصیلات دانشگاهی، به عنوان سوابق موثر در بازنشستگی بیمه‌شدگان دانشجو لحاظ شود.

نور محمدی افزود: صاحبان حرفه و مشاغل آزاد و افرادی که از هیچ نوع پوشش بیمه‌ای برخوردار نیستند هم، می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی و انعقاد قرارداد، از مزایای این نوع بیمه شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان واجد شرایط برخوردار شوند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.