مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: ۵۱ پرونده تعزیراتی طی یک هفته گذشته برای صاحبان متخلف واحد‌های صنفی مهاباد تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، یوسف شریف‌زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی شب یلدا تاکنون ۵۱ فقره پرونده برای اصناف متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده اند.

شریف زاده گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار شب یلدا از یک هفته گذشته تاکنون در مهاباد با ساماندهی نیرو‌های بازرسی آغاز شده است و تا آخر امشب برای کنترل و نظارت بر بازار ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بیشترین تخلفات ثبت شده طی این مدت مربوط به گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور به مشتری بوده که ارزش کل پرونده‌ها بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: در این طرح ۸ گروه نظارتی ۳ نفره به طور ۲ شیفت واحد‌های صنفی مورد نظر به ویژه واحد‌های عرضه کالا‌هایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌دهند.

شریف‌زاده گفت: تمام واحد‌های صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و یا صدور صورتحساب را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.