رئیس اداره زندان شهرستان زرند خواستار همکاری شهرداری در خصوص انتقال این زندان به خارج از شهرشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی ضیاءالدینی شهردار زرند امروز میزبان علی عامری رئیس اداره زندان و رضا یزدانپناه مدیر انجمن حمایت از زندانیان شهر زرند بود .

علی عامری رئیس اداره زندان بر اجرای تفاهمنامه همکاری بین شهرداری و اداراه زندان زرند تاکید و خواستار استفاده شهرداری از نیرو‌های این اداره در فعالیت‌های عمرانی شد.

علی عامری رئیس اداره زندان شهرستان زرند از حضور ندامتگاه شهرستان در مرکز این شهر ابراز تاسف کرد و خواستار همکاری شهرداری در خصوص انتقال این زندان به خارج از شهرستان شد.

رضا یزدانپناه مدیر انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این انجمن پرداخت و گفت:بیش از ۱۵۰ خانوار تحت پوشش این انجمن قرار دارد و در طی یکسال گذشته بالغ بر ۲۷۰ میلون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به این خانواده‌ها پرداخت شده است.

اوافزود:برای کمک به خانواد‌های نیازمند این قشر و با پیگیری‌های انجام شده مرکز فروش تصفیه آب این انجمن راه اندازی و به زودی کارگاه قطعات بتنی و نانوایی لواش نیز راه اندازی خواهد شد.

علی ضیاءالدینی شهردار زرند نیز در این دیداربا اعلام اینکه مسئولین باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، گفت: اگر خواهان کسب رضایتمندی بیشتر شهروندان هستیم بایدمرز‌های بین ادارات برداشته و مسئولان با همدلی در مسیر خدمت حرکت کنند.

او با اعلام اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند تصریح کرد: باید به این سمت حرکت کنیم که با کمک و همراهی مردم و مسئولان، شهر را از حالت فعلی خارج کنیم.

منتخب شورای شهر زرند از همکاری بیشتر شهرداری و اداره زندان خبر دادو افزود:در خصوص جابجایی اداره زندان به زودی نشست‌هایی انجام خواهد شد و امیدواریم به نتایج مثبتی در این خصوص دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: زندان ، نیازمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.