مدیرکل ورزش کرمان گفت: هدف نهایی در برنامه های سالگرد شهید سلیمانی این است تا با ظرفیت ورزش بتوانیم تفکرات و مکتب شهید سلیمانی را ترویج دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در جلسه هماهنگی رویداد‌های ورزشی بین المللی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور احمد دهقانی قناتغستانی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، مدیران ارشد استان و برخی از روسای هیئت‌های ورزشی در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، به فرارسیدن دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در جلسات ورزشی که قبلا برگزار شد، تلاش کرده ایم برنامه‌های ورزشی را داشته باشیم که بتوانند برای ترویج تفکرات شخصیتی سردارمان ظرفیت مناسبی را ایجاد کنند و این باید محور برنامه‌های هیئت ورزشی و همچنین حوزه جوانان باشد.

او افزود: این ظرفیت با استفاده از مجموعه نیروی انسانی قابل قبولی که در حوزه ورزشی وجود دارد، می‌تواند در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهید پورجعفری نمود خود را در بُعد بین المللی در بین کشور‌های حوزه مقاومت و برنامه‌هایی که برد منطقه‌ای و ملی دارند، نشان دهد.

پاریزی با تأکید بر اینکه به وزارتخانه اعلام شده است، بایستی پایلوت بسیاری از برنامه‌های حوزه ورزش از سمت فدراسیون‌ها در کرمان باشد، تصریح کرد: بهر حال امروز کرمان جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد که قطعاً هیئت‌های ورزشی با ارتباطات نزدیکی که با فدراسیون‌ها دارند باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

او بیان کرد: باید پیگیر بود که بسیاری از برنامه‌ها در تقویم فدراسیون‌ها دیده شوند و همچنین این برنامه‌ها استمرار داشته باشد تا ظرفیت دائمی را برای مسابقات ملی و بین المللی در رشته‌هایی که خودشان ظرفیت مناسبی دارند، ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هم اکنون جلسات مقدماتی با هیئت‌های ورزشی برگزار و هماهنگی‌هایی لازم با ستاد ترویج و مجموعه سپاه انجام شده است.

او با اشاره به اینکه هیئت‌ها گزارش مختصری از ارائه برنامه‌هایی که می‌خواهند انجام دهند، بیان کرده اند، افزود: هر آنچه در نشست امروز تصویب شود باید پذیرفته و انجام شود تا نشان دهنده جدیت در این کار باشد.

پاریزی بیان داشت: در زمینه رشته‌هایی که قرار است ظرفیت مسابقات برون مرزی و منطقه‌ای با حضور کشور‌هایی به عنوان مخاطب و مهمان برگزار شود، باید هماهنگی‌هایی در بحث فنی با فدراسیون‌ها انجام شود.

او خطاب به هیئت‌های ورزشی حاضر در نشست تصریح کرد: در خصوص ارائه برنامه‌ها بایستی با دقت بالا ارائه شوند، هرچند کار‌ها با ارادت وکار قلبی است؛ اما باید تلاش شود، خدای نکرده به مسیر و جهتی کشیده نشود که مورد سواستفاده قرار گیرد، لذا باید در این خصوص، هماهنگی‌های دقیقی با نهاد‌های مربوطه و مجموعه سپاه داشت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان به مجموعه هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها توصیه کرد: چه در بحث برگزاری رویداد‌های ورزشی مربوطه به گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی و چه سایر برنامه ها، به هیچ عنوان از این شهید والامقام در نامگذاری‌ها و برنامه استفاده ابزاری نکنند.

پاریزی تأکید کرد: باید مدنظر داشت، کاری کاملاً دلی و با رعایت منزلت و شأن شهید و همچنین استان و کشور انجام شود و امیدواریم که این اتفاق در تمامی برنامه‌ها رعایت شود.

او به انجام ویژه برنامه‌های ورزشی از سوی هیئت‌های ورزشی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: کار‌های انجام شده از سوی هیئت‌های ورزشی اولاً با ارادت دلی انجام شده و ثانیا هدف نهایی این است تا با ظرفیت ورزش بتوانیم تفکرات و مکتب شهید سلیمانی را ترویج دهیم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد، حوزه ورزش بتواند با برنامه‌هایی که قرار است انجام شود دین خود را ادا کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار