رئیس سازمان صمت استان قم گفت: پرداخت ۲۴۵ میلیارد تومان تسهیلات، برای ۲۰ واحد صنعتی، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم تصویب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمود سیجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اینکه با هدف رونق تولید برای تکمیل واحد‌های صنعتی و سرمایه در گردش واحد‌های صنعتی امسال هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است، گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این تسهیلات برای بخش صنعت و ۱۰۰ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی تصویب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه تاکنون ۷۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت پرداخت شده است، افزود: پرداخت این تسهیلات باعث تثبیت و ایجاد اشتغال برای ۷۷۰ نفر در بخش صنعت شده است.

سیجانی با اشاره به گزارش هیئت نظارت بر پرداخت تسهیلات سال ۹۹ گفت: بر اساس این گزارش پارسال هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به ۳۳ واحد صنعتی، تثبیت و ایجاد اشتغال ۹۸۰ نفر را در بخش صنعت استان باعث شده است.

همچنین تقسیط بدهی ۱۴ واحد صنعتی در زمینه بیمه و بانک و امهال بدهی و سود تسهیلات بانکی کشاورزان به دلیل خشکسالی تا ۳ سال از دیگر مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار