کارشناس هواشناسی گفت: از چهارشنبه تا شنبه هفته آینده کاهش محسوس دما در استان‌های غربی، سواحل شمالی و نواحی مرکزی کشور پیش بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: امشب در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و به تدریج در کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: در زنجان، اردبیل، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، ارتفاعات استان‌های گیلان و مازندران و در اواخر وقت در خراسان شمالی بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود ودر برخی نقاط مه رقیق و رعد وبرق خواهیم داشت.

ضیائیان یادآور شد: روز سه شنبه در نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه شمالی فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، یزد، شمال کرمان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و غرب کردستان قزوین، البرز، تهران و ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر بارش رخ داده و به تدریج از ظهر به بعد بارش از سمت غرب کشور کاسته می‌شود.

او تصریح کرد: از  چهارشنبه تا  شنبه با نفوذ هوای سرد کاهش محسوس دما در استان‌های غربی ،سواحل شمالی، نواحی مرکزی پیش بینی می شود و در شمال شرق و شرق کشور و تشدید بارش ها  را خواهیم داشت.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری همراه با مه رقیق، بارش باران و وزش باد است و بیشترین دمای تهران به ۱۲ درجه و کمترین آن  به۳ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
خبر راجب دوبرابر شدن یارانه را چرا زود برداشتین داشتیم کلی زوق میکردیم نکنه تکذیب شد
آخرین اخبار