سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر شمس آذر قزوین توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش برابر شمس آذر قزوین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: دانستیم با تیم سر سختی بازی داریم که در هفته‌های پیش نتایج خوبی گرفته بود.  شمس آذر  می‌توانست بسته بازی کند و دنبال ضد فوتبال باشد، اما این کار را نکرد. تلاش کردیم با کمی تغییر وارد زمین شویم. ممکن بود اتفاقات یکی ۲ روز اخیر جام حذفی گریبانگیر ما شود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که ضربات آخر را خوب زدند. ۵ تعویض انجام دادیم که بتوانیم بازی را با آرامش اداره کنیم و انرژی مان را برای بازی سختی که با فولاد داریم حفظ کنیم. از عملکرد بازیکنان جوان تیم مان رضایت داریم و می‌توانیم از آن‌ها به عنوان ذخیره طلایی استفاده کنیم.

تعویق بازی با شمس آذر برای ما سود و ضرر داشت

او درباره تعویق یک روزه بازی تیمش برابر شمس آذر قزوین اظهار گفت: این موضوع از یک طرف به ضرر ما شد و از یک طرف از آن سود بردیم، زیرا با تاخیر یک روزه در این بازی سرحال‌تر ظاهر شدیم اما از طرف دیگر فرصت کمی جهت آماده سازی قبل از دیدار با فولاد داریم.

حامدی فر را تعویض کردم که اخراج نشود

منصوریان درباره تعویض‌هایی که در این دیدار انجام داد گفت: امید حامدی فر زود کارت زرد گرفت و بعد از آن ۲، ۳ خطای عجیب و غریب انجام داد. احساس کردم داور شمارش خطا می‌کند و ممکن است با اخراج او ۱۰ نفره شویم. به همین دلیل او را سریع تعویض کردیم تا متوجه شود بعد از گرفتن کارت زرد باید حواسش را جمع‌تر کند. او یکی از نفرات اصلی ما است و باید برای بازی با فولاد او را حفظ می‌کردیم.

با حضور ۳ بازیکن آماده در پست هافبک دفاعی مشکلی نداریم

سرمربی صنعت نفت درباره بازگشت مطلق‌زاده به میادین گفت: برگشت محمود مطلق‌زاده اتفاق خوبی برای ما بود. البته او هنوز مطلق‌زاده واقعی نیست و به آمادگی نرسیده است. مطلق‌زاده بازیکن فوق‌العاده با کیفیتی است و او را زود به زمین فرستادیم تا به تدریج خودش را پیدا کند. با حضور مطلق‌زاده، حامدی و حنفی در پست هافبک دفاعی تقریبا مشکلی نداریم. گلزنی مهاجمان  هم برای ما خیلی مهم است.   

منصوریان درباره شرایط حنفی گفت: حنفی در لیست تیم برای بازی امروز بود، اما با توجه به این که ما با سیستم ۲-۳-۱-۴ بازی می‌کنیم، فقط یک هافبک دفاعی می‌توانست به زمین برود. اگر لازم باشد مربع بازی کنیم، بین حنفی و مطلق‌زاده یک نفر می‌تواند در ترکیب باشد که مطلق‌زاده شانس بیشتری داشت، زیرا می‌خواستیم زودتر به ترکیب برگردد.


بیشتر بخوانید

  • صنعت نفت ۳ - شمس آذر قزوین یک/ شاگردان منصوریان در نیمه اول کار صعود را تمام کردند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار