سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار با خلیج فارس ماهشهر در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی مقابل خلیج فارس ماهشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: تیم ماهشهر برای ما کاملا ناشناخته است و مطمئنا فردا بازی بسیار دشواری داریم. تیم ماهشهر برای ایجاد شگفتی در جام حذفی، انگیزه زیادی دارد و ما کاملا این موضوع را می‌دانیم و به آن آگاه هستیم. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد. بازی‌های لیگ برای ما مقداری فشرده هستند و سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان‌تر در این بازی استفاده کنیم. هر آن چه که باید را به بازیکنان گفته ام و امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم. فردا رقابت خیلی سختی داریم و باید انگیزه داشته باشیم. تلاش می کنیم تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و ما نمی‌خواهیم غافلگیر شویم. امیدوارم فردا بازی‌ باشد که هر ۲ تیم سلامت از آن بیرون بیایند. ان شاءالله بتوانیم با شرایط خوب زمین را ترک کنیم.

او ادامه داد: شناخت زیادی از این تیم نداریم. فکر می‌کنم فقط یک بازی از این تیم را به بچه‌ها نشان داده ایم. خلیج ماهشهر، تیمی کاملا سخت‌کوش است. آن‌ها تیمی هستند که برای نتیجه گرفتن تلاش می‌کنند.

عنایتی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم نداریم، اما مصدوم زیاد داریم. قاضی، شجاعیان، باقری، ستاری و حسین پور بازیکنان مصدوم ما هستند و برای آن‌ها جایگزین داریم. امیدوارم فردا با تمام قوا به میدان برویم تا برنده شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار