سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیروزی تیمش مقابل شهرداری نوشهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با شهرداری نوشهر اظهار کرد:به محسن بنگر بخاطر داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. بدون توجه به نام فولاد جسور و بابرنامه بازی کردند. به ویژه در نیم ساعت اول توانستند کار را کنترل و ما را غافلگیر کردند.

نکونام افزود: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و برنده در تک بازی مشخص می‌شود. ضمن اینکه من معتقدم هیچ بازی آسانی وجود ندارد. به بازیکنانم هم گفتم که در جام حذفی حق اشتباه نداریم تا بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی فولاد گفت: بر اساس نیازمان از بازیکنان استفاده می‌کنیم و سعی مان این است که همه بازیکنان را آماده نگه داریم. دیدید که بازیکنان جایگزین بازی خوب و قابل قبولی ارائه کردند. شاید به خاطر دوری از میادین یا شرایط زمین اشتباهات جزئی داشتند، ولی من از آن‌ها راضی هستم. تلاش کردند، خلق موقعیت کردند و توانستیم به گل برسیم و بازی پرفشاری انجام دهیم.

نکونام در مورد داوری بازی گفت: بازی صحنه خاصی نداشت، چون دو تیم بازی خودشان را می‌کردند. برخورد‌ها هم به خاطر زمین عادی بود و به داور بازی خسته نباشید می‌گویم.

او صحبت‌های خود را با پاسخ به سوالی در مورد احتمال جذب قوچان نژاد به پایان رساند: موقعی که به فولاد آمدم با قوچان نژاد صحبت کردم، ولی گفت که قصد ندارم فعلا فوتبال بازی کنم و ما هم صرف نظر کردیم. الان نیازی به او نداریم، چون در این پست دو بازیکن خوب و آماده و جوانانی داریم که کنارمان هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار