نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری روستا‌های اشکذر گفت: این مناطق به روستا‌های هدف گردشگری تبدیل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: روستا‌های چرخاب، حسین‌آباد و حسن‌آباد دارای سرمایه‌های بسیار نهفته‌ای هستند.

او با بیان اینکه یک سری مشکلاتی در این روستا‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: تامین آب شرب یکی از مهمترین مشکلاتی است که این روستا‌ها با آن روبه‌رو هستند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل خط ریل راه‌آهن و توسعه زیرساخت‌های گردشگری این روستا‌ها از جمله دیگر مسائلی است که باید دستگاه‌های مربوطه نسبت به رفع مشکلات و تکمیل اقدامات صورت گرفته تلاش بیشتری داشته باشند.

جوکار با اشاره به اینکه روستا‌های این منطقه قابلیت تبدیل به روستا‌های هدف گردشگری را دارند افزود: در این زمینه هم دولت باید اقدامات لازم را انجام دهد و هم مردم و دهیاری‌ها باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا در حوزه گردشگری و بوم‌گردی‌ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

او تامین زمین برای مسکن جوانان، بهبود وضعیت راه‌های دسترسی به روستا‌ها و مواردی از این قبیل را از جمله دیگر مشکلاتی دانست که در این روستا‌ها وجود دارد و دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به رفع این مشکلات اقدام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.