در اکثر محور‌های استان مرکزی بارش باران و در برخی محور‌ها بارش برف گزارش شده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بر اساس اخبار واصله و تصاویر دوربین‌های راهداری استان مرکزی نشان می‌دهد در اکثر محور‌های استان مرکزی بارش باران و در برخی محور‌ها بارش برف گزارش شده است.

بر این اساس در محور‌های مواصلاتی اراک شازند، کمیجان، فراهان، خنداب، آشتیان، تفرش، خمین بارش باران گزارش شده است.

همچنین در گردنه زالیان (اراک-بروجرد)، گردنه نقره کمتر (تفرش-فراهان) و گردنه محمدآباد (خنداب-ملایر) بارش برف گزارش شده است.

اجتناب از سفر‌های غیر ضروری و در صورت سفر همراه داشتن تجهیزات زمستانی، آمادگی دستگاه‌ها اجرایی و خدمت رسان بویژه راهداری‌ها توصیه شده است.

با توجه به شرایط جوی و ریزش برف و باران در محور‌های استان مرکزی و افزایش لغزندگی و نیز کاهش دید در هنگام بارندگی، از رانندگان خواسته شده از هرگونه سرعت غیرمجاز و حرکت‌های نامتعارف به هنگام سبقت و ... خودداری کرده و مراقب سلامت خود و خانواده هایشان باشند.

سرهنگ محمد پورشمس، رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: با توجه به شرایط جوی و ریزش برف و باران در محور‌های استان و افزایش لغزندگی و نیز کاهش دید در هنگام بارندگی، از هرگونه سرعت غیرمجاز و حرکت‌های نامتعارف به هنگام سبقت و ... خودداری کرده و مراقب سلامت خود و خانواده هایشان باشند.

سرهنگ محمد پورشمس با تاکید براینکه رانندگان برای عبور از مناطق کوهستانی لباس گرم و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند، افزود: باتوجه به اینکه بارش باران و لغزنده بودن معابر درون و برون شهری، منجر به افزایش تصادفات و واژگونی‌ها می‌شود، لازم است رانندگان وسایل نقلیه، با احتیاط بیشتری رانندگی و دو موضوع اصلی شامل رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.