اسفنانی گفت:طرح نرخ گذاری کالا‌ها با عنوان قیمت تولیدکننده اگر چه ممکن است در کاغذ معقول باشد، اما در دراز مدت دچار مشکل خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی اسفنانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: طرح نرخ گذاری بر محصولات با عنوان  قیمت تولیدکننده اگر چه ممکن است در کاغذ اجرایی و معقول باشد، اما در اجرا در دراز مدت دچار مشکل خواهد شد.

وی افزود: اولا اینکه چه ضرورتی دارد این اتفاق بیفتد؟ توجیح دوستان این است که می خواهیم شفاف سازی کنیم، اگر بنابه شفاف سازی است باید در این حالت هم شفاف سازی شود، همانگونه که در درج قیمت مصرف کننده دخل و تصرف وجود دارد، ممکن است این حالت در درج قیمت تولید کننده نیز رخ بدهد.

اسفنانی تصریح کرد: اگر برای کالایی قیمت تولید کننده تعیین و بر روی محصولی درج شود، آن وقت محصکل در هر استان با یک قیمت متفاوت به فروش می رسد.

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی، این طرح دارای ابهاماتی است و به نفع مصرف کننده نیست، دوستان هر طرحی به ذهنشان می رسد را بدون کار کارشناسی شده بر آن، اجرایی نکنند تا دغدغه جدیدی برای مردم ایجاد نشود.


بیشتر بخوانید

هشدار مدیرکل تعزیرات استان تهران به گرانفروشان لوازم خانگی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
تولید کننده همون قیمت تموم شده خودشو بزنه لازم نکرده تو قیمت فروش دخالت کنه مردم خودشون میفهمن چقدر باید بخرن
آخرین اخبار