در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۱۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۳۷۹ واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (۲۹ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۲۷۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۲ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۴ هزار و ۸۱۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۳۷۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۰۴  واحد بر روی ارتفاع ۳۴۳ هزار و ۷۰۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، پارسان و شپدیس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس تا به این لحظه داشته‌اند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۵ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۵۱ واحدی قرار گرفت. همچنین زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق گذاشته است.

در ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۵۴۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۲۱۸ واحد قرار گرفت. فولاد، پارسان و وبملت بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق دارند. شاخص کل هم وزن هم با اُفت همراه شد و با اُفت ۱۵ واحد در ارتفاع ۳۴۳ هزار و ۴۷۹ واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۹ واحد بر روی پله ۱۸ هزار و ۴۲۹ واحد قرار گرفت. زاگرس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته است. در حال حاضر از میان ۶۸۱ نماد، ۳۸ نماد در صف خرید و ۹۸ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۴۶۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۱۳۸ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز مجددا در مدار صعودی قرار گرفت و با رشد ۳۲۸ واحد بر روی ارتفاع ۳۴۳ هزار و ۸۲۳ واحد قرار گرفت.

سه نماد فولاد، پارسان و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۱۳ واحد بر روی ارتفاع ۱۸ هزار و ۴۳۵ واحدی قرار گرفت. در این لحظه ۶۳ نماد در صف خرید و ۱۰۸ نماد در صف فروش هستند.

تاکنون بیشترین حجم معاملات به ترتیب به نماد‌های خودرو، وتجارت و خساپا تعلق گرفت.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۹ هزار و ۸۳۳ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۵۰۹ واحدی متوقف شد.

همچنین تا پایان معاملات بیشترین ورود پول هوشمند به سهام وتجارت، وبصادر و توسن و بیشترین خروج پول هوشمند به سهام وگردش، گکوثر و خمحور متعلق بود.

درشت‌ترین خریداران حقیقی به سهام ونچر، وبملت و ویسا و درشت‌ترین فروشندگان حقیقی به سهام کارین، قیستو و حسیر متعلق است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار