رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب با اشاره به اینکه در دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به دنبال تمرکز زدایی بودیم، گفت : اجرا‌های بخش نمایشنامه‌خوانی در ۱۱ شهرستان کشور و هفت استان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خسرو تمری ئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب شهر‌های زنجان، قشم، یاسوج، همدان، اصفهان و بروجرد را میزبان برخی از اجرا‌های این دوره از جشنواره ملی تئاتر مرصاد اعلام کرد و گفت : تاکنون پنج اثر در بخش نمایشنامه‌خوانی و سه تئاتر صحنه‌ای اجرا شده است و هفت اجرای صحنه‌ای دیگر باقی‌مانده است.

او با اشاره به اینکه آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف روز هفتم دی برگزار می‌شود، گفت : عموم مردم می‌توانند در روز‌های چهارم، پنجم و ششم در بخش رقابتی و مسابقه شاهد اجر‌های راه‌یافته به مرحله پایانی باشند که این اجرا‌ها در مجتمع غدیر شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار می‌شود.

او افزود: دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، یادبود دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یک هزار و ۲۸۰ شهید شهرستان اسلام‌آبادغرب روز شنبه ۲۰ آذر آغاز به کار کرد و پوستر جشنواره رونمایی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.