نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از اختصاص سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مرکز درمان ناباروری خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از اختصاص سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مرکز درمان ناباروری استان خبردادو گفت: این میزان اعتبار قابل افزایش است.


بیشتر بخوانید 


 محمد پاکمهر گفت: امکانات و تجهیزات بهداشت و درمان باید عادلانه در کشور توزیع شود و مناطق محروم نیز از آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم پنج شهر استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه خدمات به زوج‌های نابارور در استان افزود: بیمه سلامت استان نیز برای هرزوج نابارور تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ۵۰ میلیون تومان کمک می‌کند.

محمد پاکمهر گفت: در شرایط کرونا مشکلات و کمبود‌های مناطق محروم بیشتر نمود پیدا کرد و کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان‌های استان به گونه‌ای بود که در شرایط کرونا حتی تا ۱۰۰ درصد تخت‌ها به این بیماران اختصاص یافت.

او گفت : در استان بیش از هزار و ۴۳ تخت بیمارستانی وجود دارد که باید حدود ۴۰ درصد تخت‌ها به این بیماران و مابقی به سایر بیماران اختصاص یابد.

به گفته پاکمهر به خاطر مشکلات متعدد، حدود دو هزار و ۵۵۰ پرستار و کادر درمانی همانند اتاق عمل، هوشبرو... درخواست مجوز‌های فنی لازم برای فعالیت در رشته خود در خارج از کشور را داده اند و ممکن است بخواهند در آینده از گردونه خدمات پزشکی خارج شوند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
تجهیز بیمارستان ها بیشتر برای رئیس بیمارستان ها خبر خوشه نه برای بیمار !! چون برای همین تجهیزات باید ده برابر پول بدن