نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از بیمه رایگان تمامی منازل مددجویان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد پاکمهر نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه کل کشور برای بیمه حوادث تمامی منازل مددجویان اختصاص یافته است.

پاکمهر همچنین با اشاره به معافیت مددجویان از پرداخت هزینه‌های انشعابات افزود: درصورتی‌که مددجویان الگوی مصرف در بحث مصرف انرژی را رعایت کنند از پرداخت هزینه‌های قبوض معاف می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: امسال برای درمان ناباروری هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است که بخشی از آن به کمیته امداد اختصاص می‌یابد.

پاکمهر با اشاره به آسیب واحد‌های مسکونی در زلزله گرمه و جاجرم نسبت به پیشگیری قبل از حادثه و مقاوم سازی مسکن مناطق روستایی تاکید کرد.

او پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون تومان و ارایه کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی را امری مهم در تسریع مقاوم سازی مسکن مناطق روستایی برشمرد.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از اشتغال دام سبک به عنوان راهبردی اقتصادی در توانمند سازی محرومان نام برد و افزود: خشکسالی و افزایش نهاده‌های دامی به عنوان چالش‌های پیش روی دامداری استان شناخته می‌شود.

او گفت: اشتغالزایی دام سبک باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار بگیرد.

پاکمهر با بیان اینکه بزرگترین رسالت امروز توانمندسازی است خانواده و فرزندان محرومان از طریق اشتغال است اظهار کرد: باید چالش‌های پیش روی کار افرینان شناسایی و در جهت پرداخت تسهیلات تکمیلی اقدام شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.