در پی افزایش آمار ابتلا به سویه اُمیکرون، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز موج پنجم کرونا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی افزایش آمار ابتلا به سویه جدید کرونا به نام «اُمیکرون» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز موج پنجم کرونا در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و از شهروندان این مناطق خواست تا خود را برای این مسأله آماده کنند.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در جلسه هفتگی کابینه که به بررسی افزایش موارد ابتلا به سویه امیکرون کرونا اختصاص داده شده بود، گفت: زمان در حال از دست رفتن است. امیکرون هم اکنون وارد اسرائیل شده است و موارد از ابتلا در جامعه مشاهده می‌شود. ما شاهد افزایش موارد ابتلا هستیم.

او در ادامه گفت: زمانی که محدودیت‌هایی بر ورود به فرودگاه بن گوریون اعمال شد، زمان گرانبهایی حاصل شد و همین امر ورود اُمیکرون را به تعویق انداخت.

نفتالی بنت در ادامه افزود: به سبب طبیعت این سویه که سریع تکثیر می‌شود، حمایت‌های اجتماعی که فراهم آورده شده کافی نیست. تمام شهروندان بایستی اطمینان حاصل کنند که سه دوز واکسن را زده اند. موج پنجم آمده است و تمامی خانواده‌ها باید آماده باشند.

اظهارات نسخت وزیر رژیم صهیونیستی در حالی بیان شده است که وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی نیز در خصوص ابتلای ده‌ها هزار نفر به کرونا طی هفته‌های آتی در سرزمین‌های اشغالی هشدار داد.

طبق گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، «آیلت شاکد» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در نشست کابینه گفت: ظرف چهار هفته، ما به ده‌ها هزار مورد تأیید شده کرونا و هزاران مدارس بسته شده خواهیم رسید.

این در حالی است که وزیر علم و فناوری رژیم صهیونیستی نیز گفته است اسرائیل موج قابل توجهی از موارد ابتلا را در هفته‌های آتی تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار