سرمربی تیم ملی شمشیر بازی نوجوانان گفت: اردوی آمادگی تیم ملی شمشیر بازی برای شرکت در مسابقات آسیایی در اهواز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم شجاعی سرمربی تیم ملی شمشیر بازی نوجوانان گفت: طبق برنامه، اردوی آمادگی تیم ملی شمشیر بازی برای اعزام به مسابقات قهرمانی  آسیا در تاشکند در اسفند ماه و قهرمانی جهان در امارات متحده عربی در فروردین ماه در اهواز برگزار شد.

او افزود: هدف از برگزاری این اردو آمادگی هر چه بیشتر ورزشکاران برای مسابقات است. این اردو بیشتر بر پایه بدنسازی و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی است.

شجاعی ضمن رضایت از شرایط اردو و امکانات ارایه شده اضافه کرد:   ان شاء الله بتوانیم در مسابقات پیش رو موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

 سرمربی تیم ملی شمشیر بازی نوجوانان  ادامه داد: از ۸ نفر عضو تیم ملی شمشیر بازی نوجوانان ۲ نفر خوزستانی و  کسانی هستند که در مسابقات بهترین نتایج را کسب کردند.

او روند آمادگی تیم ملی را  خوب و مطلوب عنوان کرد و گفت: ان شاءالله بازیکنان  با انجام تمرینات بدنسازی، تکنیکی و تاکتیکی  بتوانند تا اسفند ماه به اوج آمادگی برسند.

شجاعی افزود: اردوی بعدی ما در اراک خواهد بود و سپس احتمالا اردوی نهایی ما مجدد در خوزستان برگزار می‌شود، چون هوای استان خوزستان در این فصل مطلوب و مناسب و شرایط برگزاری اردو خوب است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.